luni, 2 mai 2011

Din...esente

Cand esti mic......nu stii nimic
Cand te faci un pic mai mare... crezi c-ai lumea la picioare
Cand te uiti putin spre Soare, mai ca-ti piere din valoare.
                                                           (creatie "artistica" proprie)
M-am gandit sa pun pe hartie/monitor niste ganduri, sentimente, dileme si probleme pe care sunt convinsa ca multi oameni din Romania de azi le simt si le gandesc. Intr-un cuvant, in spiritul solidaritatii, vreau sa impartasesc in randurile mele experiente mai mult sau mai putin (dar preponderent mai putin) placute din periplul cotidian al castigarii painii cea de toate zilele .
Si prin "paine" eu nu vad numai cashul, si the whole pacckage: stabilitate, respect, posibilitati de dezvoltare profesionala si personala, un statut si multe alte chestii pe care le gasesti, dupa umila mea parere actuala......
  1. in alta tara
  2. daca iti incepi propria afacere, fie ea mica, mare, oridecare.
Inainte sa incep...sa-l numim generic JOBBING-ul, credeam cu putere in basme, scenarii de filme americane, mituri comuniste de bunastare la maturitate si tot felul de alte tampenii care in timp s-au daramat in capul meu ca piesele de Domino, si speranta mea s-a dus partial cu ele.
Cu aceste cuvinte incep seria de 1001 povesti despre jobbing.
Feel free to share, debate, argue and make me change my mind about JOBBING IN RO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu