miercuri, 4 mai 2011

Hello, my name is Iu and I am unemployed...

Da, sunt inca o persoana fara loc de munca. Momentan.
Nu pot sa ma numesc somer, pentru ca nu m-a dat nimeni afara inca si nici nu primesc ajutor de somaj de la stat.

Am fost in multe parti... de acolo si atat de multa inspiratie scriitoriceasca.
Cateva luni, ani, o saptamana, o zi, cateva ore...
Depinde de cat de repede ma prind, sau nu, ca este un bullshit si nu mai pot continua in locul respectiv.
Bullshitul poate insemna multe lucruri la un job si se poate referi la una dintre urmatoarele: sistemul de lucru, cerinte/ recompense, mediul si conditiile de munca, atitudinea sefului/ personalului, sistem de avasare, remuneratie si multe altele, sau pur si simplu, toate la un loc. Si in cazul acesta, din urma, it's a big, fat, ugly bullshit.

Sunt tanara. Nu am tendinte de autoflagelare profesionala...inca. Desi, never say never.....
Recunosc in fata oricui ca nu sunt in situatia asta decat din propria-mi vina si optiune, pe care mi le asum.
Mullti angajatori m-au vrut (nu ca sa ma laud:))))), au vazut material de munca in mine si au fost dezamagiti ca nu am ramas. Problema e ca eu nu i-am vrut.
Vorba aceea....DACA VOI MA VRETI...

Pur si simplu, nu mai pot si nu mai vreau sa ma orbesc si sa ma surzesc doar pentru cateva luni sau ani de salarii. Sau cel putin sa nu fie o orbire si o surzenie oarba.
I want something real, something ok!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu